Пошук у блозі

Приклад виступів



Добрий день шановні журі, учасники малої академії наук. Мене звати Самофалова Анастасія, учениця 9 класу Комунального закладу «Веселівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1».
Дозвольте до вашої уваги представити роботуз теми: «ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОЩУВАННЯ ДЕКОРАТИВНИХ РОСЛИН НА ПРИШКІЛЬНІЙ ДІЛЯНЦІ».
Основною метою дослідження було ознайомлення з властивостями декоративних рослин, методами вирощування, їх місцем і роллю у створенні сприятливих умов для праці та відпочинку, декоративному оформленні території.
Об’єктом нашого дослідження: були обрані декоратині рослини, які вирощувались саме на нашій пришкільній ділянці – шавлія, агератум, тагетес.
Завдання, які ставились перед нами: вивчення регенеративної здатності шавлії, агератуму, тагетесу; вивчення термінів цвітіння, особливостей та строків формування, достигання і збору насіння; зберігання та підготовка насіння до висіву.
Наша школа займається озелененням, і приділяє цьому дуже велике значення. За п ять років кардинально змінився зовнішній вигляд школи. У минулому році нами було встановлено, що схожість рослин, висаджених насінням значно вища.
Робота по створенню квітників розпочалась із складання плану квітника, розробки квітника в натурі; підготовки ґрунту під квітник; вирощування розсади та посадкового матеріалу; висаджування рослин в квітники та догляд за ними.
 Тому у 2015 році учнями тоді 8 класу, а наразі 9 було визначено, що треба прикрасити фасад школи, адже до цього окрім газонної трави не було ніяких особливо яскравих фарб.
 Трикутна клумба, за планом, повинна була засяяти червоними та синіми фарбами.
Для цього були обрані наступні однорічники Агератум Хоустона, Сальвія сяюча або блискуча, Сальвія яскраво-червона. А для прикраси альпійської гірки Тагетес.
Нами були вивчені особливості цих декоративних рослин, умови, в яких потрібно вирощувати.
Таблиця
Отже, враховуючи правила вирощування розсади однорічників, в нашому навчальному закладі був вирощений колосальний об’єм посадкового матеріалу. Схожість насіння склала приблизно 80%. Таким чином було сформоване місце висадки даних рослин. Агератум та сальвію на одній клумбі, а тагетес на іншій. Ми вирішили зіграти на контрасті, підкресливши всю красу декоративних рослин.
Була сформована клумба - у вигляді трикутника. Основна площа – газонна трава «Ліліпут», на якій знаходиться великий гранітний камінь, з під якого росте ялівець козачий, обабіч граніту три берези, три туї. По периметру клумби висаджений  агератум. Біля каменю міні-клумба діаметром 2 м, в якій посаджено в центрі сальвію.
Другу клумбу в центрі прикрашає яскрава сальвія, основна площа – газонна трава «Ліліпут».
І трете скупчення рослин – це альпійська гірка, яку у підніжжя прикрашають яскраві чорнобривці.
Вирішальна роль за посадкою та доглядом рослин належить органам самоврядування навчального закладу.  Як показав досвід, найкращим варіантом є не залучення всього класу, а найбільш зацікавленої частини учнів (найоптимальніша кількість 10-12 учнів), як найбільш керованого колективу. Група учнів 9 класу з радістю підтримала ідею вирощування розсади, та її подальшу висадку. Учні із задоволенням і зацікавленістю підійшли до даної проблеми. Не тільки учні доглядали за розсадою, а також і технічний персонал навчального закладу, тому отриманий результат – це плідна систематична робота багатьох учнів і співробітників. 
         Важливе значення має догляд за ранніми сходами рослин, особливо цінних видів. Треба взяти до уваги, що більшість дітей не займалися до цього квітникарством. Тому важливо на початку робіт дохідливо пояснити, які культури вони доглядають, повідомити про них цікаву інформацію. Цим і займалися керівники екологічних гуртків, вчителі біології.
         В початковий період всі роботи по догляду за рослинами повинні бути під пильним контролем, детально фіксуватися. Повинні бути враховані всі помилки, аби в подальшому їх не припуститися знову. В кінці роботи обов’язково були підведені підсумки.
Звичайно, нами були опрацьовані й детально вивчені лише три види декоративних рослин – однорічників (агератум, тагетес, сальвія), але за цим планом, і використовуючи аналогічні методи, можна вирощувати й інші види квітів.
Цими методами можуть користуватися учні інших шкіл для прикрашання території свого навчального закладу, аби квіти були посаджені не хаотично, а з урахуванням усіх особливостей рослин.
Даний вид роботи привчає дітей до організації власної роботи, виховує працелюбність, екологічну культуру, прищеплює естетичні смаки. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий